ErvaringBij de keuze van onze inbetween- en achtergordijnen bleek er een fout in de offerte te zijn gemaakt. De prijs m.b.t. de inbetweengordijnen was verkeerd (te laag) dit scheelde € 500,- a € 600,- op de totale offerte. Na een discussie en de opmerking dat de hele deal anders niet door zou gaan is de offerte aangepast (in voordeel van de winkel) De toen geldende kortingen bij andere marktpartijen waren verlopen dus geen optie meer.
De gordijnen werden bij ons geleverd net voor de Kerst dus dat was top en degene die ze bij ons heeft opgehangen is een echte vakman.
Omdat de achtergordijnen 4 dagen aaneengebonden moesten hangen kwam ik er pas daarna achter dat bij het sluiten van de achtergordijnen er zowel links als rechts bijna in het midden, vol in het zicht, een naad op de voorzijde van de vlinderplooi liep. Op andere punten van de achtergordijnen zit deze net naast de plooi en is dus niet zichtbaar. Ik zou hierover teruggebeld worden maar helaas. Na zelf contact te hebben opgenomen was de reactie dat dit normaal was. Ik heb toen aangegeven dan men mij hierover had moeten informeren zodat ik had kunnen aangeven zodat ik meer stof zou afnemen zodat de naad anders zou lopen. Ik had inderdaad een punt wat ze in de toekomst zouden meenemen. Helaas zelf alles al voldaan dus enige tegemoetkoming was er niet. Voor alle overige gordijnen die er nog moeten komen zal ik geen gebruik maken van de diensten van Wooninrichting Aanhuis en ook niet aanbevelen
Groet
Gert-Jan Bruggeling