Reviews Westpoort

Gemiddeld: 5,5 / 6 reviews

Woninginrichting-Aanhuis.nl winkels

In het kort
slecht!!!
Ervaring
Na 6 maanden en 1500 euro armer nog steeds met houten jaloeziën die slecht sluiten, scheef hangen, gebroken lamellen en een beschadigd voorzet board. Bellen, mailen, bezoeken... veel beloftes maar helaas geen oplossing!!!
Hester Becx uit amsterdam 4 24 november 2019
Advies
8
Creativiteit
8
Service
2
Assortiment
8
Kwaliteit
2
Vakmanschap
2
Levertijd
4
Prijsniveau
6
In het kort
2 sterren: slechter dan verwacht
Ervaring
Zeer slechte ervaring. De vloer zit erin maar totaal niet zoals is afgesproken. contact persoon sprak zichzelf steeds tegen en leverde niet volgens afspraak. onze klachten die wij meerdere malen hebben uitgesproken zijn nooit serieus genomen en er is vanuit de winkel niet serieus op gereageerd. na dreigementen vanuit jullie kant - Wij sturen de deurwaarder op jullie af- toch besloten de rekening te betalen ondanks dat wij niet tevreden zijn. Er is daarna 1 maal gebeld maar er is nooit een reactie gekomen vanuit dit bedrijf. De vloer is geplaatst maar niet zoals afgesproken en daarnaast vind ik erg vervelend dat er niet fatsoenlijk is gereageerd op onze klacht. Ik raad echt iedereen af met deze "heren"samen te werken! een drama
Bart uit Haarlem 4 06 juni 2018
Advies
4
Creativiteit
4
Service
2
Assortiment
8
Kwaliteit
2
Vakmanschap
2
Levertijd
5
Prijsniveau
5
In het kort
2 sterren: slechter dan verwacht
Ervaring
Onze ervaringen met Woninginrichting aan huis Westpoort zijn niet zo best. Eigenlijk alleen redelijk tevreden over het leggen van de vloer. Serviceniveau is erg mager. Toen wij informeerden om planning wat te verschuiven was er niks mogelijk. Toen zij in de problemen zaten omdat de marmoleum vloer opeens niet in voorraad was bij de leverancier, moesten/konden we opeens wél verschuiven. Na het leggen van de vloeren liet men het afval in een grote hoop voor ons huis liggen. Na diverse beloftes is na 5 telefoontjes en 2,5 week wachten eindelijk alles opgehaald. Afgelopen donderdag zijn onze plinten gelegd. Absoluut beneden alle peil. Sindsdien ondanks diverse pogingen via diverse kanalen nog geen reactie mogen ontvangen op dit vakwerk.
Thijs uit Haarlem 4 25 november 2017
Advies
6
Creativiteit
5
Service
1
Assortiment
6
Kwaliteit
5
Vakmanschap
1
Levertijd
4
Prijsniveau
5
In het kort
4 sterren: goede service, goed behandeld
Ervaring
Prima advies van de styliste en het personeel. Wij zijn zeer tevreden.
Marianne uit Purmerend 8 23 maart 2017
Advies
8
Creativiteit
9
Service
9
Assortiment
8
Kwaliteit
8
Vakmanschap
8
Levertijd
8
Prijsniveau
7
In het kort
2 sterren: slechter dan verwacht
Ervaring
Ik zal bij het begin beginnen. Bart en ik waren opzoek naar een nieuwe vloer. We hadden een super mooie vloer gezien bij aanhuis. De klik met de verkoper (Daan) was er ook meteen. We werden goed geholpen, kregen advies hoe we bepaalde dingen het beste konden doen etc, en niet geheel onbelangrijk, Daan kon een mooie prijs voor ons regelen. Nou super fijn allemaal! Hij is ook in ons nieuwe huis geweest en daar hebben we bepaalde punten besproken waar Bart en ik onze twijfels over hadden over hoe we dat het beste konden doen met de vloer. "oh, geen probleem! Dat kunnen ze terplekke oplossen wanneer ze hier de vloer komen leggen!" Toen was eindelijk de dag aangebroken dat ze de vloer kwamen egaliseren. Ik zou er om 8.00uur zijn, want hun zouden tussen 7.30 en 8.30 komen. Ik had ze verteld waar de sleutel lag, dan konden ze alvast binnen als ik er nog niet was, maar als ze later zouden zijn hoefde ik niet een uur op hen te wachten. Ivm een miscommunicatie kwam de man pas na 10.00uur. Twee uur wachten in een leeg huis is best lang en dus liepen de irritaties wat op. Nu kan ik best begrijpen dat er een miscommunicatie is geweest, en zou de beste man er met een "sorry, er was een miscommunicatie" er gewoon vanaf zijn gekomen. Maar inplaats daarvan kreeg ik een discussie zodra ik de deur open deed! "het is niet mijn schuld dat ik te laat ben, jij hebt dingen verkeerd gezegd, en je moet het eens van mijn kant bekijken, want voor mij is het veel vervelender, en ik bekijk het niet van jou kant want jij moet het van mijn kant bekijken, en als jij hier al 2 uur zit te wachten had jij de vloer al schoon kunnen maken! Want nu moet ik het nog doen! Je moet blij zijn dat ik hier ben! Ik kan ook gewoon weg gaan hoor! Mij interesseert het allemaal niet! Je moet niet verwachten dat ik hier op mijn knieen kom smeken en sorry zeggen om hier een vloer te leggen, want mij interesseert het niet! Ik ga zo weer weg als je wilt!" Dit is een hele korte samenvatting van de discussie die toch zeker 15 minuten duurde, en waar ik geen woord tussen kreeg. (O, en ik hoefde de vloer niet schoon te maken want hun hebben speciale stofzuigers om alles stofvrij te maken, die ik niet heb). Hij is toen even buiten bij de voordeur af gaan koelen, en ik buiten bij de achterdeur. Toen we even later weer binnenkwamen hebben we getracht een normaal gesprek te voeren, en heb ik hem wat dingen proberen te vragen over de 'Dingen die terplaatse opgelost konden worden'. Op iedere vraag was het antwoord: "Nee, kan niet". "Oh, heeft u dan een andere oplossing"? "Nee". Nou daar kwam ik dus niet verder mee, dus ben naar huis gegaan en heb hem de vloer laten egaliseren. Ik heb toen Daan maar even gebeld om dit aan hem voor te leggen. Daan zei ook dat dit echt niet kon, en dat hij niet zo met klanten om mag gaan. Woensdags is Daan ook naar het huis gekomen om te zorgen dat de vloeren goed gelegd zouden worden en om bepaalde punten door te spreken die nog opgelost moesten worden. Woensdag en donderdag is de vloer gelegd. De afwerking van bepaalde plekken en bepaalde plinten vond ik niet mooi, er zaten gaten in de muur, krassen op de kozijnen en flinke beschadigingen op de trap. Ik ben met foto's meteen naar Daan gegaan, en Daan zou maandag ochtend meteen iemand langs sturen om het op te komen lossen. De beschadigingen mogen op rekening van aanhuis door de schilder gemaakt worden. Vanochten was het zo ver, de man kwam om de puntjes even door te nemen. "Nou, zegt u het maar." "Die plint in die hoek zit wel echt heel scheef, kan daar nog iets aangedaan worden?". "Nee, mevrouw die hoek is nou eenmaal zo, en daar kan ik niet aan doen". Ik vind die plint echt heel lelijk zitten en probeer daarom ook te vragen of het echt niet anders kan. Hij zegt dat 'later zie je er niets meer van'. Ok, prima, maar als ik later wel zie, kom ik later bij je terug. Nou, dat was helemaal niet de bedoeling! Ik moest nu zeggen hoe ik het wilde (nou dat probeerde ik geloof ik al de heletijd uit te leggen), en ik mocht nergens later over terug komen, want hij was nu hier en hij was vanochtend al om 6.15 vertrokken, en ik was alleen maar werk aan het 'zoeken', en hij vond het erg vervelend dat hij terug moest komen vandaag. Toen ik hem wees op de beschadingen op de muur, trap en kozijnen was zijn reactie: "oja, maar ik neem aan dat de schilder nog komt..". Ja inderdaad die komt, maar die was wel al klaar met de muren, trap en kozijnen! Als hij gewoon even sorry had gezegd was het allemaal niet zo erg voor mij, maar blijkbaar is dit allemaal normaal... En als kers op de taart... Is letterlijk mijn hele toilet van voor naar achter en van boven naar beneden onder gescheten! Ik neem aan dat ik de schoonmaakkosten ook bij aanhuis kan declareren? Ik vind het erg jammer hoe het gegaan is, ik moet namelijk ook nog gordijnen in het hele huis. Na al het contact met Daan (voor de levering) wist ik zeker dat ik ook bij jullie gordijnen wilde gaan bestellen. Maar te weten dat er dan waarschijnlijk weer respectloze mensen bij mij over de vloer komen, ga ik toch ergens anders kijken.
Ellen uit Naarden 5 07 juni 2016
Advies
6
Creativiteit
4
Service
2
Assortiment
9
Kwaliteit
3
Vakmanschap
1
Levertijd
8
Prijsniveau
4
In het kort
4 sterren: goede service, goed behandeld
Ervaring
Peter en Ellen uit Oostzaan 8 11 augustus 2015
Advies
8
Creativiteit
8
Service
8
Assortiment
8
Kwaliteit
8
Vakmanschap
8
Levertijd
8
Prijsniveau
7